GÖTEBOG

I Onsdags kom jag och älsklingen fram till efterlängtade Göteborg, till mamma syster och Danne. Jag har saknat dem som fan trots att det inte alls var länge sen jag var hos dem. Leyla min barndoms  kompis, hennes mamma och bror och vän var också här. Och det är de ännu i dag. Onsdagen spenderades hemma tillsammans med 8 andra, alltid fullt hus nere i Göteborg. Vi åt gott och spelade lite karokie och sedan det bästa vi körde mitt älsklings spel "med andra ord" Jag döör, det är skit kul! Men här hemma i Götet körs det med andra regler så jag var inte så mallig efteråt, trodde jag var bättre än vad jag var... tyvärr. Massa drinkar och skratt och sen var det säng dags.

Igår så vaknade vi alla rätt sent och åkte till lekochbus landet och klättrade en massa, men större delen av dagen spenderades på bandyplanen.=) Vi kom  hem  med värk i många delar av kroppen. Hemma väntgade även mamma som hade laget en jätte god köttfärsås och sen var det spel igen. Leyla, Sari och Anna vann än en gång. Jag somnade i minälsklings famn till filmen "God luck chuck". Men det gjorde inte så mycket har sätt den förr och den är grymt bra.

I dag har vi varit i nordstan hela dagen och bara sprungit runt  och handlat och tittat en massa. Jag hittade äntligen mina höst/vinter skor, som jag verkligen dog för. Trodde aldrig att jag skulletycka att dem var så fina men dem var grymt fina=)  En fika på det och sedanmer springade i äffärer, vi var liksom nio st som  gick runt tillsammans så det blev en del stopp. Höhö=) Vi fikade också på "köttbulls cafet" Det serverade världens största köttbullar, smakadeav syrran dem var skit goda med. Nu har jag Leyla och Jaime lagat middag och vi har hunnit äta den med, tagit en mysigt bubbelbad tillsammans med älsklingen och kollat på idol. Tiden går snabbt och snart ska man hem igen. Kommer hem påmånadg så jag missar mitt första porv den veckan.  Ush jag har såmycket skolarbeten och prov som MÅSTE göras. Gissa om det är svårt när man är 9 personer i en trea? Svar JA!


Nee nu ska jag hoppa in i soffan och mysa me TAJKON nr 2. (nr 1 är morbors familj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0