GÖTEBORG

Igår kom jag framtill Göteborg, härligt härligt. Äntligen fick man träffa familjen igen,  det var fööör länge sen,sen sist. I går blev det bara pizza och tv-tittande. Och så fick jag min fina födelsedags pressent en ring från guldfynd som jag önskade mig. TACK.

I dag har jag faktiskt bara legat isoffan och kollat på gamla fotton från då jag var liten. De försöker tänka på vilken bild de ska använda på min skylt, på studenten. Och så visa de värsta MONGO bilden. "Jaa men man ska ju ha den fulaste bilden man kan hitta på skylten?" NEJ verkligen inte snäälllla säg att de tar en annan!

Mitt huvud vill inte sammarbeta idag. Jag har världens huvudvärk men nu börjar den tack och lov försvinna. Vi kanske ska dra in till nordstan snart och titta runt, eller det är de jag tror vi ska göra iaf,mamma säger inte vart vi ska.

Fick en glad överraskning från min älskling som smsa mig och påminde att det var "våran" dag på tisdag. Och eftersom vi inte gjort något tillsammans ensamma på läng. Ville han se om jag skulle jobba. För han ville ut och äta då. Och självklart kan jag ändra på shemat lite ;) älskar verkligen den uppmärksamheten jag från i från honom. Ibland känner jag mig inte alls tillräklig han gör ju så himla mycket underbara saker för mig. Men vänta bara den dagen då jag har den möjligheten. Te amo bebis you r the best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0