HAHA VILKEN KVÄLL

Nu har klivit upp från den andra sängen, vaknade av att Jaime var sen till jobbet så jag klev upp och börja städa. Är äntligen klar och sitter och bara chillar nu. Kankse möter Nicole eller Leyla lite senare och tar en fika.

Går kvällen var gallet rolig, det börja med att Hedvig var lite sen, och jag tänkte fine den här kvällen blir ju lyckad, VI kommer aldirg hinna vidare? Men vi gick in till Nivå och tog några för drinkar träffa lite gammla vänner från fööööör! Sedan drog vi två vidare. Vi gick till Hedvigs favorit ställe i medis och Darack en varsin drink, vi hade skit kul tillsammans en massa prat om framtiden och våra drömmar. Sedan ringde Sandra och bad oss komma till Ice, vad fan hände med tappas? Vi hade tillräkligt med sprit i kroppen för att tacka ja iaf, men först blev det burgerking och chili cheese. Ice var helt okej man fick iaf sitt platser snabt även fast det var fullt med människor. Men alla kvällar tar slut och denna med så det var dags att röra sig hem igen, med ett par fötter som skreeek på hjälp. Hedvig och jag prade hela vägen hem eftersom ingen annan höll oss sällskap.

Juste vi tog lite bilder det skrek om dem såå fula!

När jag äntligen var hemma började jag bli lite orolig för Jaime, han var också ute och hade inte hört av sig på ett bra tag. Så jag ringde upp han, han var på väg hem. Då kunde jag känna mig lungn och somnade djupt....Tills att han kom hem och var lite för full som vanligt. Han förstörde min kväll började säga förlåt för att han gjort något dumt , och då frågar jag vad, så sa han att han kom sent. VAD FAN är jag för tjej jag skiiiter i om han kommer fyra eller fem, sov bara inte borta för de får inte jag! Oh jag blir fett sne, han grinnar och säger att jag vill leva mitt liv utan han, blablabla. Varför ska hor alkoholen göra vissa männsikor dumma huvudet. Det slutade med att jag gick o la mig i andra rummet tårarna fanns inte. Jag var arg inte ledsen! Om blikar kunde döda skulle de verkligen ske i natt ska jag säga dig.

Jahap nu har man fått vara glad o arg i samma inlägg =) NICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0