HEMMA IGEN

Som sagt hade vi ett litet mini släktkalas igår för mig. Min söta gravida gudmor och man kom över och vi åt en grymt god middag, med avokado med skagenröra till förrätt och fläskfile spett och potatis grateng och en underbar sallad till varmrätt.

Jag fick också en massa fina pressenter bla en Moet campange fett dyr :O Den ska jag spara till studenten (Hoppas jag) En jätte praktisk smyckeskrin, och en svart väska. Allt detta av min underbara Gudmor + man. Sedan av Stuvfars mor fick jag en jätte söt tomte från fyrklöver. hon är 90 år och ville verkligen ge mig nått så söt mitt första julpynt. Som sagt fick jag en diamant ring av mamma, syster och Danne. Och en massa kläder.

Är jätte nöjd men den här helgen och med firandet kunde inte bli bättre!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0