I LOVE IT

Denna dag har verkligen sugit GET BAFFE, som jag brukade säga förr. Det har inte varit några givande lektioner och jag har verkligen inte fått ut något av att gå på lektionerna heller. Jag är så jävla SNE på min j*vla rektor som inte kan förstå att vi faktikst är trööööga på matte och behöver en riktig lärare som är pedagogisk och kan lära ut på ett bra sätt. Han vi har nu är liksom student och är själv ny inom att lära ut. Och så får han vår klass?!?! Matte B skulle vara klart för länge sen snart slänger jag bökerna i rektorns ansikte och där kan dem gärna sitta kvar!

Hur som helst har veckan vart helt okej. Både jag och Hedvig har börjat se saker på annat sät vilket gör att vi blir posetivare som människor i skolan! Och det är ett stort plus, man kan ju tillsammans göra skolan liiiite roligare iaf. God lunch på det hela gör ju oss matvrakar ännu piggare också. Men denna dag söög som sagt.

I dag hade jag tänkt o jobba men så kom jag på att det är ny månad och om jag hade jobbat i dag, så hade det inte påvärkat på lön som jag får nu ändå, så det gjorde inget att jag hoppa över. Dessutom så var jag tvungen o hämta mina biljätter till Göteborg, och nu så måste jag ju packa. För i morgon blir det kramas med syster och mamma! Älskling följer inte med, det är jobb för honom och dessutom är det skönt att få lite egen tid med mamma också. Men som vanligt när jag är utan honom så blir jag så gnällig och saknar han alldeles för mycket! Det blir säkert bra,måste bara säga att jag är så otroligt lyckligt lottad att jag har dig amore, ingen i världen kan känna den lycka som jag känner tillsammans med dig. Allas kärlek är olika, och jag skulle inte vilja ändra en secund eller en del av våran den är perfect!

I LOVE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0