JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA TJEJ

I dag är jag ledig som vanligt på torsdagar. Och för en gångs skull ska jag inte jobba heller. Klev upp rätt tidigt i dag och satte mig vid datan på direkten och börja kolla bostadsrätter, Jaime o Jag planerar att köpa en lägenhet istället. (Eller snarare Jaime). Det är ju så himla svårt att få en hyresrätt idag. Efter två timmar vid datan, tog jag mig i kragen och klev upp ur sängen. Och vet ni vad jag var duktig! Jag rensade skåpen med lakan, fixade äntligen alla mina kläder i lådorna, torkade till och med dörrar och lister och så stor städa jag hela rummet och toaletten. Jag är bara världens bästa tjej idag! Men nu är jag klar med allt och funderar på att ta en dusch och sedan fortsätta vårat lägenhetssökande. I morgon är det skola i gen och sedan jobbar jag till 19. Men efter det ska jag äntligen träffa mina underbara brudar! Jag har längtat som fan! Vi ska ut och äta plankstek och ta en stor kal öl till. Det kommer bli nice. Jag måste bara säga att min och Jaimes middag på Hard rock var underbar. Jag år självklart dem populära ribsen, Jaime åt en god stek med potatismos och brokolli. Mm det var gott och så fick det bli husets röda till. Gissa om jag var glad efter!Efter middagen gick vi vidare till Coffeehouse och tog en Chai latte. Sedan bar det hemmåt. TACK Amore för en jätte fin kväll. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0