JAG KAN KNAPPT VÄNTA

Det blev ingen plankstek med tejerna i går, men deremot fick jag äntligen träffa Kim och Nicole igen på en fika på 60. Det var ett tag sen sist så det var skit mysigt att få sita med dem och bara prata om allt och ingenting. Allan kom förbi lite senare också, det var trevligt. Men efter någon timma orkade inte mitt huvud mer, jag fick världens huvudvärk på jobbet, och hoppades på att den skulle försvinna men det gjorde den inte. Så när Allan och Nicole väl hade kört hem mig, la jag mig i sängen och ville bara stänga av allt. Jag tror jag är för stressad, men för vad vet jag inte. Mådde så jävla illa och kunde inte ens ha tvn på. Det hjälpte bara att sova.

Idag vaknade jag ensam i sängen Jaime var redan på jobbet. Och jag börja kolla på nya bostäder. Men inget nytt hade kommit. Nu måste vi sätta igång och söka lånelöfte. Tänk om vi inte får något? :O Jag dööör då, längtar verkligen efter att få starta något helt eget med min älskling. Allt känns så bra tillsammans med han och just därför tror jag verkligen på det här! Jag kan knappt vänta tills vi börjar vårat liv tillsammans helt på egna fötter! Det kommer att bli så underbart!

Annars har jag varit hemma hos mina kusiner i Bålsta hela dagen och firat av Luca som fyllde 19år för ett par dar sedan! Det blev pansarotti och prinsess tårta mmm va gott. Men nu är jag hemma igen fick skjus av min "kusin" Prisilla och hennes pojkvän, gissa om jag blev glad. Jaime är inte hemma ännu han är på ett annat kallas hos hans syster dotter. Men han lär väl komma snart. =)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0