JULIA

Den 13/10 tidigt på morgonen dödsföddes min gudmors efterlängtade dotter Julia. Patrik och Katinka hade blivit världens bästa föräldrar. Och jag lider verkligen med dem. Bara för två veckor sen satt jag med dem och gosade med magen. Julia skulle föddas i slutet av den här månaden! Jag kan inte förstå att sånt här kan hända när graviditeten nästan är slutförd. Det är orättvist, en människa som verkligen gjort allt på rätt sätt, hon åt inte ens skinka för att det på något sätt kan skada. Det är sjukt, hon var så ordentlig med allt! Jag hoppas verkligen att dem orkar möta omvärlden snart igen. Och att dem gör ett nytt försök, jag vet inte vad som gick fel, men jag hoppas dem en chans till.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit på arbetsintervju på Friday´s jag tror att det gick bra det verkade som det iaf. Han verka ganska farsinerad över mig som person. HÖHÖ. Men men vi får se, är själv lite osäker eftersom det är så dålig lön i retaurant barnshen. Men får se hur shemat skulle se ut om jag nu får jobbet. Kankse kan jobba kvar på det jag har nu också då. Men ska iaf skriva ut CV.n i morgon och försöka gå ut med dem i veckan! Det var trots allt det första jag försökte på.

Nu ska jag öppna min burk cola och mysa med Jaime, är helt slut efter den här dagen istan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0