JAJAJAJAJA

Veckan har varit riktigt skön faktikst. Lördagen tillsammans med Layla och hennes mamma var otrolig mysig, vi hann prata om en massa gamla minnen och springa runt i kista centrum i hela fem timmar. Jag hittade ett par jätte söta nyårs skor på Din sko som jag vill köpa. Kankse blir min lilla present denna månad. Nått måste man ju få när man jobbar. Kvällen slutade bra,var hemma med älsklingen och kollade på Mamma mia. Den var skit rolig, och det höll vi båda med om. Nötter film cola och en massa mys tillsammans med den man älskar mest kan det bli bättre?

Men nu är helgen slut och tillbaka till rutinerna igen. skola och jobb, men jag känner att jag börjat sega lite på jobbet nu det finns liksom inget flyt jag orkar inte mer. Jag jobbar en dag den här veckan och känner mig halft förstörd? 4 TIMMAR det är nada. Men på det stället förvandlas dem till 30 timmar...
Fridays ringde föresten fick inte jobbet jag sökte. Men det skadar inte mig det var ändå piss lön så jag får väl se vad jag ska försöka mig på nu. Det lutar på café comple i kista, känner några där som kanske kan flörta in mig.=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0