SKÖNHETS SÖMN

Gårdagen blev jätte mysig vi satte oss på Chaplins och åt en god plankstek med ett glas vin till. Det var dunderbra, Mathilda och Nicole åt god pasta i stället och de var också skit gott måste jag säga. Det blev en massa svaller och prat om ingenting. Det satt bra på veckans avslut! Eftermiddagen så blev det faktiskt att dra hemåt till Jaime och våran bebis Nala. Vi spelade lite spel, åt choklade och drak cola. Sen skulle vi kolla på en film men vi båda slocknade ganska snabbt.

I dag vaknade jag av att Leyla en gammal vän till mig ringde och sa att hon var i Kista centrum med sin familj, och ville att jag skulle komma förbi. Strax där efter ringer söta Nicole och vill kolla i äffärer och handla lite. Och sedan Jaime som ska jobba hela kvällen som vill på bio i kväll. Så det var bara för mig att kliva upp från min skönhetssömn och börja städa, för det är ett måste. Nu ligger jag här i sängen och väntar påbatt gå ner till bussen, det blir ju så att jag möter upp Leyla en stund eftersom att det var hon som ringde först. Och sedan ska jag lämna matlåda till min man också. Hur det blir men bion vet jag inte, vi är brooooke just n jag har hundra kr i plånboken och Jaime har noll på sitt konto och kan inte öevrföra något eftersom han är på jobbet. Men vem säge att bio hemma inte funkar får väl köpa någon billig film och göra en mysig piknik för två på golvet, det blir väl mysig det med?


 

Röda veckan är över så det blir verkliiiiigen mysigt HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0