BAKIS

I går så träffade jag Mathilda och Hedvig som planerat. Vi möttes upp vid 9 för att sedan gåt ill Nivå och för dricka lite. Det började med en cider, sedan en tiquiela osv.. Vid tio var det dags att röra sig vidare om vi ville in grattis någonstans. Men så blev det inte vi struntade i det och stanna kvar på nivå tills dem stängde över våningen. Hur mycket kl var då vet jag inte, men några glas senare, då var vi ute. Men kvällen fortsatte inte exakt så som vi ville, utan när jag hade varit på toa och tjejerna förstökte komma på ett ställe att gå till, blev det istället tjafs. Och det hela slutade med att jag och Hedvig fick fortsätta kvällen själva, Mathilda hade tappat humöret och åkte hem. tråkigt var det! Men jag vägrade förstöra kvällen där och fick till sist Hedvig på bra humör igen. Vi två tog tåget till Östermalm, där mötte vi upp Akil som glatt överraskade oss, och så drog vi till Caplins där vi både drack, löste ett bråk och sjöng kariokie! Kvällen var lyckad, och strax efter tre satt jag på tåget hem till mig bebis som också hade varit ute, och gjort en lokal festen glad? Han mötte mig iaf vid tunnelbannan och vi promenerade fulla hem. När vi äntligen var hemma mådde jag så jävla illa, försökte spy men det funkade inte heller. Maten trivdes i magen så jag fick bara upp äkelsläm... Hur som helst Jag och Jaime somnade vid 6 tiden och stakarn är och jobbar just nu. Själv vaknade jag om vid kl 16 och känner mig fortfarande helt lost. Inget kul att vara så här bakfull, nej det är inte okej Carro!


Jag börjar fundera på om vänskapen verkligen håller hela livet, så som man alltid hoppats på. Just nu känns allt hopplöst, känns som om det alltid är något som är fel. Vänner ska väl ställa upp för varanda och göra saker för varandra? Det är väl inte menningen att du ska ha rätt eller få din vilja igenom hela tiden, man ställer väl upp. Man får väl kompremissa och ställa upp fast det inte är dö kul, någongång ibland bara för att man ställer upp. Ahh pass känner mig lost i detta med just nu.

Men som sagt tack för en skit skön kväll Hedvig o Mathilda (den stunden du var med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0