..

Måste bara säga att jag vet och är medveten om att jag skriver väldigt slarvigt här på bloggen! Men jag är inte ute efter att göra den känd eller med hörd. Utan jag skriver bara för att jag tycker det är kul för mig själv. Sen att ajg skriver onödiga inlägg ibland det är bara för att jag har lust. Jag vet att jag stavar som en kratta och att jag glömmer komatäcken osv. Men jag fattar vad jag skriver det är huvudsaken. Ingen annan behöver det:) SÅ MAMMA SLUTA KLAGA I SKOLAN HAR JAG IAF VG I SVENSKA, DET VISAR ATT JAG KAN IAF!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ju få gnälla och klaga lite. puss och kram älskar dig även om du stavar som en kratta.

2008-09-09 @ 11:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0