.

Haha det är skratt retande att veta hur det blir till slut.

Jaha nu var det dags för skola igen! Men det är bara tre dagar, det orkar jag! Ska nämligen vara ledig på Fredag. Åker till mammsen då. Jag saknar henne o syster massor så det ska bli kul! Längtar som fan till studenten nu det börjar pirra i finger topparna, snart är jag äntligen fri och går exakt den väg jag vill gå. "Carros egna stig" ush skrämmande men kul, vad ska jag göra? Vilken utbildning ska jag sätta mig i igen. Vill jag resa? Vart ska jag bo. Tänk om jag är ensam, vill jag det? Mycket man ska veta den dagen. Ångest men kul. Ensam ska jag inte va, jag har minna vänner, de som betyder nåhot o det jag vet stannar kvar. Jag har underbaraste pojkvännen som hjälper mest av allt oså mamma förstås!

NU MÅSTE JAG GÅ ANNARS BLI HEDVIG LEDSEN I ÖGAT ( HÖPPAS HON ÄR I TID BARA ) LOVE!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0