FAN CARRO

Det går inte bra att vara mig ibland, jag liksom sa till mig själv att nu när skolan börjat och allt ska jag bli smal igen jag ska i minna 26 jeans och vara fett med het! Alltså måste jag ändra mat vanor, sluta äta vid fel tidpungt och äta lite mindre kanske. Gröt till frukost och knäkemaka? Det har funkat bra, helgerna får jag ha god frukost har jag bestämt med vardagarna ska va gröt eller yogurt m mussli. Det funkar rätt ok, lunchen är som vanligt men det är ju inte dö onyttigt med en bra tallrik lunch. Middag blir sällan av pågrundav jobb osv. Och då blir det makor på kvällen BAD. Men träningen på morgonen och kväll situpps och armhävningar tänker jag på, det gick super dem första veckorna och nu har jag börjat lata mig. FAN CARRO BLI DUKTIG IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0