FRIDAYS I LOVE

I går hade jag igentilgen tänkt att gå ut och parta med tjejerna, men eftersom jag inte fick några present pengar från min morbror, som jag sov hos i Fredags så blev det ingen utgång för mig 200 kr på kortet kommer  man inte långt med, om man säger så.. Så jag hade igentligen tänkt och stanna hemma och mysa i min underbara säng tillsammans med min fina man. Men så blev inte läget. Utan när vi var i Kista för att handla lite nötter i Tasty House, ringde Jaimens telefon det var hans vän Gidde som hade fyllt år. Han ville att Jaime skulle med till fridags och umgårs lite med dem. Men eftersom han lovat att vara med mig, så bjöd han med mig också. Och vem takar nej liksom? Det var jag jaime, lobbe som jag träffat ett par gånger tidigare, Gidde och Luise en tjej kompis till dem. Det var ganska trevligt faktikst. Men något som förvånade mig var att ingen tog något att dricka vi satt liskom där i en timma utana tt någon beställde nått? Var det så här hans födelsedag skulle firas? Helt frusna ute på Fridays, utan en ända drink som gör dig varm? Jag jag fattade alvar ingenting. Men jag och Jaime tog iaf en varsin drink, jag en cosmopolitan som jag älskar, Jaime en wisky. Vi satt där i massor av timmar och fortfarande var det bara vi som drack. Stäminingen var nice men det kändes liksom lite skumt att man väljer att dra ut bara för att sitta ner, och inte ens en cola eller något i handen? Jaja vad säger man.. Det blev sent och jag hade trevligt det bästa med kvällen vad handburgaren på MAX.

Jag älskar verkligen Fridays jag tror det kommer bli mitt hak nu när jag är 18år. Men då måste det vara med lite hajpade personer:)


Sitter och förstöker få mig en kicka att börja läsa den tråkiga boken som jag måste vara klar med tills i mogon. Doktor glas. Alltså den är inte tråkig bara väldigt jobbig...Måste måste måste STÄDA kläderna också.. :( Fan va tråkig söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0