God morgon

Idag är ja världens piggaste tjej och förhoppningsvis gladaste med! Jag somnade nämligen kl 21.30 i går och vaknade nu! Fan vad skönt. Skoldagen i går mördade mig bokstavligtalat, jag var trött från att jag vaknade och fyra tråkiga lektioner och tre timmars håltimme, ville jag bara lägga mig på marken och skrika som ett miffo så att folk trodde att jag var sjuk. Då kankse jag skulle fått sova på ett sjukhus eller nått?
Neee jag kom hem iaf åt lite mat duschade och somna, sjukt skönt. Idag har jag bara en lektion småföretagande vilket jag tycker är väldrigt kul så det går nog snabbt, börjar kl halv ett och slutar halv fyra. Efter det ska jag hem till minna kusiner och äta middag och sedan på möte med mary key! Mary key är ett kosmetik märke som man kan börja arbeta för som säljare. Det är så jag har fattat det iaf. Och tydligen kan du tjärna stora summor redan från botten! Ska bli intressant att lyssna iaf.

 Jaime, tequila flaskan, jag och plattången jag fick av hedvig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0