HELG

Vad skönt det kändes och vakna i dag, jag trodde verkligen att jag var försenad till skolan, men nej det är ju helg. Så jag vaknade inte förens halv ett, och gissa om det känns skönt! Har städat lite här och börjat marinera köttet till middagen ikväll. Det blir fläskfile och någon god sallad till middag. Senare i kväll tror jag att jag ska träffa upp Mathilda och Hedvig det är någon ny club som har öppnat i Gamla stan. Och ägarna är dem från gamla mango. Så det blir kul man har ju träffat dem ett par gånger förr. Jaime ska ut med grabbarna tror jag så då blir det iaf sällskap hem får jag hoppas!

Ne nu ska jag vila lite och kolla på tv, innan jag hoppar in i badet och fortsätter med middagen.


 En bild från min födelsedag.

 
Min o Jaimes alldeles egna kräftskiva som vi hade för några veckor sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0