I min takt.. Tick tak, tacik tak..

Väldigt länge har jag suttit på mitt feta ärsle och klagat på hur kycket jag gått upp i vikt. MEN inte har jag gjort så mycket åt saken inte. Jag har gått upp i vikt det är bara att förstå att jag själv måste göra något åt saken. Och det har jag, jag ska plastik operera mig :)

Nee jag skoja..men on real jag har börjat äta sundare mat, fast jag tänker fortfarande inte på hur mycke jag stoppar i mig, det måste jag ändra på. Men nu har jag också varit inne på nätet och fixat mig en personligt tränare, nu har jag passen uppskrivna på datan, och det gällen nu för mig att följa dessa tips! I dag såg jag framemot det i morgon ska jag älskar det.

Vi får helt enkelt se hur det går. jag satsat stort på sommaren 09!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0