INGET LIV

SNODDE DEN FRÅN KIM=) För at jag ändå inte har nå bättre för mig.

KLÄDER
Skor:
Mina vita pumps från Zara som jag köpte innan sommaren. De får snart vänta tills nästa år börjar bli kallt =(
Sneakers: Dem "nya" converse  har inga, men vill ha dem i vit!
Jeans: Jag hade ett par Lee jeans som jag gärna skulle betala lappar för att ha igen.
T-shirt: Lite längre som går ner mot rumpan, "rena" o pösiga är också fint
Underkläder: sexiga, spets, string, push-up INTE horiga.

ACCESSOARER
Väska: Jag har typ inga fina längre tycker jag =(
Plånbok: I need one
Solglasögon: Vita bågar, hitta inga jag passade i, så det fick bli dem.
Klocka: Köpte en söt från Tukriet men den gick ju såklart sönder!

BADRUM
Tandkräm: Colgate, tror jag orkar inte gå o kolla.
Tvål: Palmolive
Parfym: Gucci den rosa långa flaskan.
Medicin: Alvedon missbruk
Vitamin: I have to start!
Huvudvärkstablett: ALVEDON

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa granatäpple
Vin: Rött o lite sött
Bröd: Mörkt
Glass: Twister

HEMMA
Säng: En på 120, som jag delar med min älskling så mysigt sååå
Lakan: Just nu vita. 
Espressomaskin: Nope
Kylskåp: electrolux

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Hedvigs frisör PIA (som också är min nu då)
Bank: Nordea.
Mobiltelefon: Walkman, Sony Ericsson.
Färdmedel: Tunnelbana och buss, tåg och taxi sällan och ännu mer sällan flyg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0