JAAA =)

Halloj nu är jag hemma igen från jobbet och har hunnit bädda ner mig i sängen, det är ju skola imorgon igen, efter två härliga lediga dagar. Har ju jobbat men det har varit skönt att vara ledig från en del av vardagen iaf. Men i morgon är det upp tidigt igen, Spanska prov på morgonen på aksanter och lite sånt, tror det kommer gå BÄST! Sen är det ju pojekt och företagande, det är ju rätt kul så dagen kommer rulla på snabbt!

Efter skolan måste jag faktikst in till stan och hitta något att ha på mig på kvällen, jag har fantasi brist och det känns som om det inte finns några alternativ i gaderoben. Så nått nytt får det bli lönen har ju kommit, vist var det liiiiten denna månad men nått måste jag få unna mig. På kvällen blir det Lobbe vi ska fira, ska ut med Jaime och hans vänner äta middag och Fridays och fira hans vän. Sen blir det dembow galet länge sen jag gick på nån av deras fester, så det blir nog kul. Får se om jag får med mig nån av tjejerna kanske?


Måste bara säga att jag är så jääävla stolt över mig själv, var bäst på jobbet i dag. Och det va länge sen jag kände mig duktig. Fick in 9 Ja, och det är en skilnad från i går då det bara var två. Desutom kom en massa nya, det var kul. Och så fick ju jag och dem andra "gamla" ställa upp så det fick lyssna på oss. Men det gick typ inte bra för någon annan än mig i dag så jag fick vara allas lärare i stället. och Camilla var sååå nöjd. Det gjorde min dag.
Nu kommer jag sova gott ,GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0