Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på D I G

Fan vad det är underbart att vara kär! Jag älskar den här känslan som jag har i mig tillsammans med Jaime. Och jag hoppas verkligen att det aldrig dör ut (peppar,peppar). Vårt förhållande är verkligen uppbyggt på tillit och äkta kärlek och det känns verkligen helt rätt. Jag har blivit en mycket mognare och gladare människa tillsammans med honom, och jag har öppnat ögonen för saker som jag inte såg förrut, tack vare han. Jag tror nog aldrig att jag riktigt kommer kunna visa fullt ut hur mycket jag verkligen älskar han. Det är svårt att få ut alla känslor, på rätt sätt mennar jag. Allt som vi har gått igenom tillsammans har verkligen gjort oss till "ett". Och det är inte förens jag träffade han som jag verkligen insåg vad det var folk pratade om "real love". Inte för att jag aldirg varit kär förrut, för det har jag, och vist har jag haft starka känslor. MEN aldrig har jag tillsammans med någon öppnat mig som jag gjort med honom Jag har nog aldrig gett mig in i det till 110%, inte som nu. Nu känns det som "Vi" och inte "han och jag" bara. Mycket har nog med våra motgångar att göra, inte dem vi har haft med varandra, utan dem vi delat med varandra. Vi har inte bara stått vid varandras sida, vi har varit där för varandra hela tiden, och inte bara suttit där och nickat och givit råd. Våra prövningar har varit stora nog att hålla länge. Nu har vi också bott med varandra i Ca ett år, och bara det är något väldigt stort tycker jag. Alla har sitt sätt att se på lycka och kärlek, och jag har alltid vart en människa med väldrig mycket kärlek att både ge och ta. Men i dag är jag rätt, jag känner mig trygg och vi vet vart vi har varandra, det känns underbart att se på han och verkligen se mig där med honom. Det känns skönt att veta att vi har varandra. och inte bara det, att också veta att han finns där bervid mig när jag vaknar. Det är något jag aldrig vill mista.

AMORE JAG ÄLSKAR DIG, OCH JAG TROR PÅ OSS VÄLDIGT MYCKET

God natt Bebiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0