LÖRDAG nästan min födelsedag!

I dag ska jag fira den "stora" dagen. Jag vet inte om det är mig det är fel på eller vad fan det är, men jag är asolut inte glad eller hajpad för i kväll. Något jag är otroligt glad för iaf är ett jaime har som i födelsepressent bokat en tid på frissan till mig. SÅ nu ska jag bli brunett igen och fixa lugg!
Jag hoppas det blir bra alltid läskigt att prova nya saker! Men som en tjej i skolan sa  "håret är det ända man kan leka lite med, men som ändå växer ut"

Jaahap nu ska jag bära mig av till kista göra mig riktigt het i håret och försöka bli glad för att det är ju faktiskt NÄSTAN min dag idag:)

Kommentarer
Postat av: kim

jag mailade ju dem till dig? :S

2008-09-08 @ 07:25:43
URL: http://kimmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0