Nu var det sagt och snart gjort

Efter flera månaders tjat om det berömda märket Mary key, fick min moster Maria äntligen i väg mig på ett möte med massor av Mary kay konsulter. Där satt dem alla i fina svarta morderna kjolar och kavajer med passa pinn på. Så stillfulla och glada, det lyste om dem och man såg att de verkligen gillade sitt arbete. Så vill jag också bli jag vill se still full ut när jag är på mitt arbete jag vill älska det jag jobbar med. Och de var exakt det dem här tjejerna och kvinnorna gjorde.
Noomi hon som startat just denna grupp av Mary Kay, hon lyste av glädje drygt 50 år och såg inte äldre ut än 30 jag trode hon hade sprutat in botox, det var produkterna. Allt var så sjävklart, jag ska också bli en av dem. Jag har alltid velat jobba med hudvård och make up och varför inte börja nu? Att öppna ett eget företag, en egen organisation i min ålder och desutom ha allt serverat på ett fat, det kan inte vara smart att tacka nej.
Du jobbar i din egen takt delar med dig av arbetet till dina vänner och säljer på öppna hus som du ordnar med bekanta och vänner. Du går hela tiden i vinst och du skapar ditt egna företag. Varje månad kan du växa. och inte nog med det du får smaragder, diamanter och titlar som en "morot" på det hela. Låter inte det perfekt? JO det tycker jag och det är exakt vad jag ska bli. Jag ska bli en Red jaket en dag och åka i en rosa cab med en lön på 200 000 kr i månaden. Det är en lång resa dit men jag ska dit, det gäller bara för mig att öppna upp min bekantskaps kretts lite, och sedan  få i hop dem 1500 kr som jag måste starta med! Men jag vet vart jag ska och det var länge sen jag hade ett mål! Telefon jobbet ska självklart vara kvar.. ett tag till iaf måste ju få ihop till mitt startset, börja bygga klasser osv. Så att sluta nu skulle vara omöjligt I need the monney! Känns skönt att ha något kul att längta till och det känns kul att veta att om det här verkligen är något för mig, ja då har jag en framtid som jag faktikst kan leva med efter gymnasiet. Det braiga är också att min Moster alltid använt dem här produkterna så jag vet ju att dem fukar och att dem är bra. Jag ska bara börja det känns helt rätt. NÅGON SOM VILL GE MIG 1500 BARA SÅ DÄR? SKULLE HOPPA AV GLÄDJE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0