SÖNDAG

I dag vaknade vi upp och åt en riktigt härlig frukost och sedan åkte vi till Råkstas begravningsplats och hälsade på morfar. Har tänkt på morfar väldigt länge nu, och både jag och Jaime har känt att vi måste få åka dit. Så det blev en litenstund då vi satte oss där, i mineslunden och samlade tankarna. Skönt var det iaf.

Både innan och efter gick vi en runda i Vällingby C och kollade runt lite, väldigt mycket folk nu under vällingby dagarna. Vi kom hem med akravelfärger och tavlor som vi satte oss och måla direkt när vi kom hem. kan inte påstå att de var så fina men kul var det! Sen kom Jaimes syster och barn och vi satt och prata en stund.

Nu har jag suttit vid msn och pratat med både mamma och pappa. Var kul o se att det kunde prata med varandar också i msn (bjöd in mamma i vår konversation). Det var underbart  att för första gången i mitt liv (vad jag minns iaf), dela en konversation med mina två biologiska föräldrar jag kan nog inte beskriva hur mysigt det kändes.

Nu ska jag ta en dusch och umgås lite med la familja!



Jag måste få plankstek snart! Jag dööör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0