.

Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag börjar må ritkigt dåligt.
Trött hela tiden och korppen känns öm. Jag tycker att jag äter bra och får i mig tillräckligt med vitaminer osv.
Men jag är konstant trött, det spelar ingen roll om jag sover 8 timmar eller 14 timmar.
Lika trött ändå. I går på väg till jobbet fick jag världens skummaste känsla jag blev helt yr och det kändes som om jag inte hade sovit på jätte länge.
Jag undrar vad allt det här kan bero på? I natt sov jag 9 timmar sen gick jag och Jaime ut på en underbar promenad, i lite mer än en timme. Det kändes skönt.
Sen åt vi en stor frukost och när han gick till jobber så somnade jag och sov ca två timmar.
Jag var så pigg från början och sen plötsligt så vände allt.
Känns nästan som när jag var gravid, men det vet jag att jag inte är, jag är jätte försiktig med allt som har med gravid att göra.
Hur som helt min kropp mår inge bra och jag börjar bli orolig ska nog kontakta nån läkare, ciggen ska kastas och jag ska ut och gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0