Vart fan tog en sommaren vägen!?

Halloj! I dag har varit en väldigt frusterande dag! Jag har på MIN lediga dag varit tvungen att dra mig till Hellasgården för att ha orgentering med ettorna från min skola! Bara för att jag och Hedvig inte avklarat kursen idrott A, jag förstår faktikst inte varför det är en obligatorisk kurs vad fan hjälper det dig i arbetslivet liksom? Jaja som tur var hade jag ju Hedvig med mig. och vi gick där i gegan och diskuterade svampar! (haha) Sen så satte vi oss på ett mysigt café och tog en varmchoklad med vispgredde. Det vad nice:) Vi slapp trots allt vara med på brenboll, och det är POSETIVT!

Efter det så tog jag mig själv i kragen, gick till banken och beställde ett nytt kort och lägg, jag har ju blivit en stooor tjej nu. Det måste man ju bli någon dag.... Efter det så åkte jag hem till Hedvig och kolla lite på Tv innan det var dags att jobba. I dag var en bättre dag men bättre resultat på jobbet, det kändes skönt. Men jag börjar verkligen tröttna på telefon skiten. Tyvärr....

Dagen har inte alls bara varit bra, mycket saker som har sprungit runt i min hjärna idag. många saker som hände förra året, i mitt liv just under den här tiden, som verkligen satt sinna sår. När jag tänker tillbaka på den tiden så vill jag bara blunda och aldrig mer vakna igen. Det var rent utsagt en hemsk tid i mitt liv. Många runt omkring vet om det. Men det är väldigt svårt att prata med folk om detta. Jag vet inte ens om jag vill ta upp det här, det är trots allt något som handlar om mig och Jaime. Jag har lärt mig mycket efter det TROTS allt, jag har lärt mig tänka efter och att mer ansvar! Men inte bara det jag har blivit starkare och jag har lärt mig vart jag har allt och alla i min omgivning! Jag ångrar mycket av det som hände men jag också glad över att jag tog det beslut jag tog. Annas hade mycket sätt anorlunda ut. Óch tack vare det så vet jag också åt vem jag kan vända mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0