VI ÄR BÄST PÅ ATT VARA BÄST

Min fredag var utan tvekan skit bra. Efter skolan så åkte jag in till stan och handlade lite på h&m, bland annat fick jag med mig en jätte söt tröja, som många komentera under kvällen. Efter att jag hade varit och snosat i stan så åkte jag hem för att plocka lite, innan det var dags att fixa sig för kvällen.

Vid sju mötte jag upp Jaime i kista och så åkte vi mot stan, eftersom vi var tidiga hann vi kolal runt lite i åhlens innan vi promenerade till Fridays i östermalm. Där mötte vi upp rodde och bokade bord till de restrerande 10 personerna. Vi var alltså 12 personer som åt tillsammans. SKIT KUL :)
Lång väntetid var det dok innan vi äntligen fick sätta oss och äta. Jag Jaime och Rodde dela på nachos me kyckling till förrätt och där efter tog jag självklart dem underbara baby ribsen, Jaime åt entrecoe med pomes och de andra höll jag inte koll på. Någon åt pasta nån åt bara förätter.
Trevligt var det iaf, men det passade inte så bäst att gå och festa på en sån full mage. Men hela "gänget" gick vidare till nya mango där vi även mötte upp födelsebarnets (lobbe) syskon. Det var skit trevligt där,vad jag hade fått höra var det massor av jobbiga människor och ganska mycket getto, men jag trivdes och hade skit kul, trots att jag inte dansade. Jaime försökte hela tiden tvinga upp mig, men jag vägrade. Hade jag inte ätit så mycket, hade jag nog blivit lite mer påverkad och då hade han nog lyckats! HAHA.

Jag hade jätte kul och det såg ut som om alla trivdes. Lärde smått känna lite nya människor Bla, jaimes kompis ex, skit trevliga människor allihopa. Man trä'ffa även på lite folk som man kände.
Det var inte förens påvägen hem som jag började känna mig påvärkad!
Helt sjuk egentligen för jag drack inte lite om man säger så. Kl 4 när vi äntligen var inanför dörren, va vi inte alls trötta om man säger så. Vi tände lite ljus och myste helt enkelt. ljusen defick blåsas ut vid halv sex.

Och kanske är det så realistiskt att jag inte vill röra mig från sängen idag!

Juste glömde säga att jag sitter och skriver på Jaimes nya dator en dell 12 tum. Jätte söt är den, nu ska jag nog lägga undan datan och kramas lite med den jag älskar mest i världen!


JAG VILL HA BILDERNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0