CHAO

Hej igen, så vad har hänt sen sist? Jo Fadi och Hanna fick sin lila flicka Liona i söndags. Hon är jätte fin <3 I dag kanske jag springer förbi och hälsar på, om inte så många andra är på besök. Längtar!
Hedvig och jag kämpar som djur med vårt projektarbete, uppsatsen ska vara inlämnad på fredag. Det är inte mycket kvar i skolan nu, bara 19 skoldagar för mig:p
Tänkte passa på att söka lite jobb idag eftersom jag ändå är ledig från skolan, har valt att inte jobba också så det finns gott om tid för det.  Får se om jag hinner med något pluggade också kanske..

GUD VILKEN BLOGGTORKA, det finns inget att skriva.. så jaa vi ses när det finns något helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0