....

Vilket fint väder jag vakna till idag då, man kan inte sluta bli överraskad och det är väl de som gör våren så himla mysig. Idag är det jobb igen, så himla tråkigt när man början kl 17 då blockeras allt man kan inte planera något där i mellan nästan. Jag är skit sugen på att grilla och bara mysa vid en gill med en massa tjocktröjor och filtar hoppas någon är på mig med den idén snart, det skulle vara trevligt. Snart är det Nicoles födelsedag och jag har inte köpt något ännu, vet inte ens vad jag ska köpa men jag kommer nog på något bra i dagarna... Hedvig fyller år hon med på sönad så det blir två utekvällar denna vecka den är jag blockerad jag har inte råd!

Jag vill egentligen ta en cykeltur med min älskling och bara njuta av värmen, tänkte skriva en text till vårt projketarbete medans ahn sover sen kanske vi kan cykla lite och äta en picknik frukost ute i varm/kalla sverige.


HEJ SÅ LÄNGE

Kommentarer
Postat av: sara

Jätte fin blogg:)

2009-04-07 @ 12:06:12
Postat av: carro

tack =)

2009-04-07 @ 23:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0