JAG LEVER

Det blir inte mycket till uppdatering när det är så fint väder ute nu när det är påsklov. Jag har väl inte heller gjort särskillt mycket utan mer ägnat mig till att sova ut och njuta av mina lediga dagar. Det behövs det med. =) Jaime har varit ledig sen i fredgas och slutade ganska tididgt i torsdags så tiden har spenderats med honom med. I torsdags så gick vi på bli med två av hans vänner vi såg Fast and furious för dem som sätt dem andra och gillar den typen av film så rekomenderar jag den verkligen, jag tyckte den var skit bra det hände lite mycket bara så det var svårt att hänga med ibland, men jag fastnade verkligen. Nu vill jag hyra hem de andar filmerna för dte känns inte som om jag har sätt exakt alla.. i går så fyllde Jaimes kussinsbarn år så vi var där och firade honom med hela la familia, det var trevligt det bjöds på chilensk mat och massa massa annat gott. Jaime och jag drog dock ganska så tidigt och gick hem och titta på slumdog millionaire käckade mat mitt i natten och drak upp våra två litervin som skulle sparas till idag. Irriterande för jag blev inte ens lite påverkad hur fan kommer det sig att man typ dör efter en flaska när man dricker ute men hemma så händer inte ett skit? allvarligt jag skulle kunnat köra bil till och med.


old old old

Idag så är det Hedvig pedvigs födelsedag 19år. Vi ska ut och ta några drinkar och tro mig det blir bara några drinkar för mig. Jag och Jaime skrapade ihop våra sista pengar till bion och nu är det traderapengarna som ryker. Haha vi är påriktigt helt fattiga, men det är bara för att hälften av våra löner om inte mer ligger på spar kortet. .. bläää jag hatar verkligen att spara!! Jag har inte ens köpt en lite persent men den är på väg så det kommer men inte i dag sorry!


Nu ska jag fortsätta hjälpa Faramin med hennes heater sen ska jag försöka skriva en text till vårt projekarbete. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0