LYCKAD KVÄLL

Nicoles födelsedag var verkligen lyckad, kom dit vid halv sex och hjälpte till med maten och liten annat. Vi åt god mat med alla de närmaste och fördrack som fan innan det var dags att åka vidare. Kvällen var perfekt och jag tror Nicole kände det med. Jag och Jaime lyckades dock ha ett litet danstjafs i det hela men det gick över ganska fort. kvällen var iaf mysig och jag längtar redan tills på söndag!

Jaime jag älskar dig verkligen skit mycket du är guld värd, jag förstår mig inte på dig ibland bara min knäppis <3. Fick höra så fina ord om dig i går och det är sant du är en guld kille. Vad vore ett förhållande utan brister- skit tråkigt. Som Allan sa.

Ikväll blir det bio med Rodde och Jaime sen vete fan jag är sugen på en fet hamburgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0