MITT BESLUT

Jag har beslutat mig att behålla skorna, dock åker dem inte på idag eftersom jag ska festa med Jaime också! Så dem får vänta på ett bättre tillfälle.

Nicole är 18 år i dag, fan vad kul det känns nu är alla i gänget 18 år och det finns inget som hindrar oss, mohaha!!

Jag har lite problem bara jag vet inte vad jag ska ha på mig, har lockat till håret lite slarvigt, halvt rakt och så lite lockar här och där, men kläderna vet jag inte... Jag tror det blir någon klänning men jag måste välja smart ska ha någon på skivan också. Skorna blir mina vanliga 8 cm klackar i svart väldigt söta, men inget gämfört med mina nya älsklingar. Juste jag har bestämt mig att färja håret ljust nästa månad jag ska göra en liten makeover i håret och blir det inte bra så har jag en brun färg som väntar hemma. jag vill typop ha samma färg som LC i the hills.

Typ så hära..



PUSS så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0