ON THE WORK

Hade en jätte lyckad dag/kväll i går vi grilla  och festa till tidig på morgonen. Kunde knappt sova för ljuset sken in i fönstret på undervåningen där vi trängde i hopp oss. Men det gör inget för  man blir så himla glad av solen. Längtar tills vi ska på kryssningen jag har verkligen hittat mig själv i Jaimes kompiskrets så det känns skönt. Det var super trevligt att vi var så blandande i går- ungdommar, småbarn,mammor och pappor och fastrar och kusiner. Under natten var det förstås bara vi ungdommar kvar, jag lärde mig en ny spänade lek "pyramiden" vänta bara älskade tjejer när jag lär er den. Då kommer ni någ inte kunna resa på er hahaha man bli inte lite pakad.


Jaja nu ska jag vara proffsig och duktig här på jobbet!

Puss från världens gallnaste och mest kära Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0