SISTA LOVET, NÅGONSIN

Huhu jag vill inte till skolan i morgon, jag och Hedvig ska ha vårat vernissage imorgon det kommer bli så kul. Det här lovet har varit ett av de bästa påskloven jag har haft så mysigt tillsammans med alla vänner och Jaime. Jag vill inte att det ska vara slut nu, det är de sista lovet vi någonsin kommer ha i gymnasiet. Sjukt. Jaime ligger och sover och jag sitter uppe vid datorn och gör ingenting, är inte trött, kan inte sova har vänt på dynget helt... 

Jag skrev en del texter i dag till vårat projektarbete, en av texterna handlade om lives slut vad som händer när man slutar andas. De är så jävla svårt, det finns inget riktigt svar på den frågan. Jag tror på att man slutar existera, men att man sedan återfödds men som vad vet jag inte. Jag tror inte på att de som "syndat" kommer till den sämre plats jag tror att vi blir testade i det här livet men inte att man blir straffad. Vem dömmer oss i så fall? Jag tror att man träffar de personer som man förlorat i det här livet, jag vill att det ska vara så iaf. Den första jag skulle mötas av i så fall är min morfar, det vet jag. Han skulle fyllt år i dag, 67 år.

På Fredag kommer någon jag längtat efter som bara den- min lilla syster hon ska sova hos mig och vi ska ha en egen dag bara hon och jag, kanske vi träffar upp Hedvig och Bella en stund också dem två tjejerna var ju riktigt bra kompisar innan Jaqueline flytta. =). Nä nu är det dags att sova jag ska upp åtta i morgon!

PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0