STACKARS MÄNNISKOR..

Igår var det dags för Marias överaskningsfest det var jätte mycket vänner från olika håll och kanter och det blev verkligen en suprice för henne när vi alla hoppa ut ut sovrummet när hon kom in. Kent och mamma hade förberätt maten i timmar och det var hur gott som helst, tårtorna dem bakade var den godaste jag ätit med massor av frukt på. Live musik från Bulten (Göran) och hans dotter Jeanette spelades och alla drack en massa, barnen lekte och alla var nöjda.

Men så var det de där med spriten, det förstör personer! Klockan var knappt tio när tjafsen och diskutionerna var igång- skämtar folk eller? Jag blev hotad av en jävla fulm brud som inte har vett i skallen, frågan är bara om det verkligen är hennes fel stakars flicka, pappan är störd i huvudet. Det blev slagsmål och människor blev kränkta. Min morbror snacka om respekt, han borde skaffa lite själv först. Jag tycker det är synd att det sluta som det gjorde för festen var verkligen lyckad från början, jag tyckte det iaf. Stackast Maria som skulle ha en sån fin dag... Stackars barnen som inte fatta ett skit.. Stackars tjej som fick stryck från sin pappa det är inte konstigt att hon har problem men jag har också min självrespekt och vissa saker accepteras inte, vem fan är du. En sak är säker jag ska ha måttligt med alkohol på min studentmottagning, för tydligen kan folk inte bete sig normalt.


Nu hinner jag inte gnälla mer även om jag skulle vilja. Ska jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0