THE CITY OCH SKO PROBLEM



Träffade upp Hedvig för en tripp i stan. Vi leta lite fina outfit till allt vi har framför oss, haha. MEN jag hittade ingenting, ingen outfit iaf men vet ni vad jag hittade ett par skit fina skor från Zara och en randig tröja från Gina till vardags =). Jag verkligen älskar skorna dem är jätte fina, de vill säga när jag är ensam vid spegeln. Jag pröva dem även med min studentklänning och jag tycker det se nice ut. Jag sprang sedan glatt till Jaime och visa upp mina nya älsklingar

hans svar-  jag kan inte gå breve dig, du blir föööör lång.
Jag- men sluta jag ska visa dig (sätter på mig skorna, och inser att han faktiskt har rätt). Förtvivlat men neej det går ju.. eller?
Han- Nej alltså det är omakapar det här, det går inte men alltså ha dem när du är själv.

Så nu har jag problem skorna kostade ändå 800kr ska jag ha dem kvar och endast kunna ha dem när jag är själv, för det stämmer ju faktiskt jag blir en jätte brevid honom. Tyvärr. Jag har gråtit och varit lite halft förtvivlad, för det är ju faktiskt så att dem extremt höga skorna är dem som är såååå fina. Så vad gör jag, vad fan gör jag nu då?!
Jag kan iaf inte ha på mig dom i morgon det krävs en veckas betänke tid, och jag har ju öppetköp i en månad om jag inte använder dem. Vem vet jag kan ju kanske hitta några fina i 8 cm klack istället för 12cm som dessa fina sötnosar som jag älskar som bara den, och som jag kan älska några mer timmar. Ohh jag är så ledsen varför ska jag älska en sån kortis till pojkvän så himla mycket! Det är ju faktikst inte mig de är fel på, jag är 1,69 det är fan normalt. Blääää jag som var så glad.... Nu är allt fuckt upp jävla skiiiit.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0