THE HILLS

Efter en åtta timmars lång arbetsdag kom jag hem, och gissa vad somslåg mig? The hills har börjat igen, så nu har jag sätt det två första avsnitten och jag är super tagad för den här sesongen det ser ut att bli mycket drama. Hoppas att LC och Hedi blir vänner igen, men jag undrar vad Hedi tänker på mannen hon ska gifta sig med flörtar och umgår med en annan tjej, det verkar okej fpör henne att han flirtar av sig lite innan bröllopet samma sak borde gälla henne med i så fall. JAG KAN INTE VÄNTA!!!

Känns hur skönt som helst det är riktigt vår väder ute nu, igår gick jag och Jaime ut med Nala (katten) vi gick två timmars promenad med Nala i famnen (vi hade ingen kopppel) hon var hur rädd som helst i början men tillslut tror jag att hon tyckte det var ritkigt mysigt =) Vi hade iaf jätte kul och tog jätte fina vår bilder som ligger i andra datan så jag visar några sen. I morgon ska jag ut på stan med Hedvig och ordna med lite grejer sen kanske jag tar och solar innan jobbet, dem får stå ut med solarie lukten! Nu är det inte långt kvar tills Nicole fyller år och efter det så flyter det på, Hedvig ska firas på söndag också, och frhoppningsvis så blir det vikans skiva också men det återstår att se- jag har slösat lite för mycket pengar den här månaden.....


Nu ska jag bädda ner mig i sängen med lite te och en smörgår sen är det dags att sussa.

God natt

Kommentarer
Postat av: Faramin

gumman vill du kanske fixa min blogg?? <3

2009-04-08 @ 09:31:34
URL: http://mamiminnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0