TISDAG

Satan i gatan vilket härligt väder vi fått Sverige! Det är hur skönt som helst när man öppnar upp gardinerna på morgonen och solen lyser in man kan inte låta bli att leé. De senaste två dagarna har ängnats åt skolan,stan och jobb. Massor av glass har jag ätit också man kan inte låta bli i detta härliga väder. Jag har ännu inte hittat min student klänning så jag börjar få lite små panik nu men ja, jag hittar väl den snart antar jag.. I morgon blir det kryssning och det ska bli hur kul som helst har längtat jätte länge efter det! Maten är typ det jag ser fram emot mest, och jag tog mig äntligen till simhallen idag BARA för att jag ska kunna äta så mycket i morgon höhö.

dålig och rätt tråkig uppdatering, men det kommers nart jag känner på mig det. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0