TISDAG

Jag är så happy idag mitt och Heddans vernissage blev hur bra som helst, vi var jätte tressade men det blev ett pra resultat och nu kan man äntligen börja slapna av och bry sig om dem andra kurserna också. Det är bara uppsatsen kvar i projektet och sen klart. Nu känns det verkligen som om det är lite kvar i skolan höhö- bästa! Lovar att jag ska lägga upp bilder på vernissaget sen när jag lagt över dem, jag är faktiskt stolt.

I morgon är jag ledig igen, från skolan iaf tänkte att jag skulle överraska familjen med något riktigt gott att äta sen ska jag träna om jag tar mig upp i tid och sen är det jobb som gäller. Nu ska titta på the hills!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0