TJA

Har presis gjort mitt omprov i org och ledarskap och jag tror det gick bra!! Är jätte trött nu har varit och tränat body pump och solat solarium innan jag kom hit och jag känner hur tröttheten smyger sig på.. Men jag ska gå och jobba yeeee!

Jag håller på att ändra min bloggs utseénde men det får ta sin tid ser att min heater inte alls se fin ut haha så den åker bort i helgen. Vill komma på något eget och fint. tanken var god men det ser inte bra ut. Prata lite med min gudmor i telefonen idag hon är så söt hon, det ända som faktiskt bryr sig och hör av sig lite då och då. Längtar tills det är sommar och vi ses.. Börjar fundera på vad jag ska ha på mig på fötterna på studenten jag vill ha några ritkigt snygga cola skor inte såna som alla kommer ha- galdiator skor. Tittar lite på olika hemsidor men jag hittar inget jag vill ha, tips någon?

Imorgon blir dste utekväll med Hedped men innan det lite jobb förstås. Nu måste jag röra mig till jobbet ska hinna äta något också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0