LEV LIVET



Det var jätte trevligt igår vi hamna verkligen på rätt ställe, men jag kommer fan inte ihåg vad stället hette. Det låg iaf på medborgarplatsen mittemot snaps. Jätte mysig uteservering och helt okej vin =) Vid tolv tiden fortsatte vi festa inomhus på samma ställe och det var skit bra det med, det fanns dans för dem som ville och för mig som älskar att titta på så fanns det plats för det också. Innan vi drog hem så gick jag, Hedvig, Akil och Jaime och köpte lite gott på greken. Det var super gott ,giros i pita med stark sås som enligt mig inte var stark, gott var det.

  
1. Akil och Hedvog shootar
2. Jaime, Akil Mathilda Hedvig dansar!
3. Jag och Amore en liten kärlekspuss

Igår gjorde jag och Jaime om vårat rum vi la ihop två sängar en på 1,20 och en på 1,05 det blev ett rum täkt av en säng hahaha, nästan iaf och gissa hur skönt dte var och hoppa in i den i natt?! Men det var mindre trevligt under natten jag kände mig helt ensam Jaime på änden av sägen och jag på andra. Nej ush i natt ska jag binda i hop oss två. under hel avårt förhålande så har vi delat på en säg det räcker tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0