JAG ÄR GRYMAST

Idag är det ju min lediga dag men jag har ändå varit iväg och tjänat ihop 400 kr. Det var nämligen så att jag och Hedvig stälde upp i en Sj undersökning idag och som tack på det fick man 400 kr. Så jag är happy =) Nu är jag hemma igen och njuter av en underbar chil con carne som jag lagade tidigare idag. Imorgon har jag omprov i org och ledarskap så jag måste även plugga lite. Vilket är sååå kul, men men det är bara två månader kvar det är inte mycket!!

Detta var en del av det somjag köpte till söta Hanna och Fadis bebis som är påväg.


Här har vi Nala som blivit så stor snart ett år!!


Här vill jag visa min cola solisar som köpte för ett par dagar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0