EFTERLÄNGTAD HELG

När ska denna eviga skolgång ta slut. Jag behöver i alla fall ett sommarlov och det är nu. Jag vill aldrig mer skriva en uppsats, i går satt jag och Hedvig kvar i skolan till kl halv fem, på en fredag? Det har typ aldirg hänt. Desutom hade jag värsta migränen så jag fick gå hem och vila för atts edan orka åka til Kista- där jag inte hittade något alls.

I dag ska jag på grillfest och det ska bli hur kul som helst, jag ska drika en massa vin och öl och bara umgås med härliga människor. I need it! I går var jag bara hemma med Jaime och myste det var länge en jag orkade hålla mina ögon öppna ett tag i alla fall. Vi hade köpt två stora påsar med naturgodis, man ska alltid överdriva haha. Och sen låg vi där och bara gloode på tv. Och det bästa är att ligga på hans sköna armar jag verkligen älskar dig amore.<3

I veckan var jag hemma hos Hanna och Fadi ni förstår inte hur mammakär jag blev efter den dagen, jag längtar som fan tills jag är mogen och gammal nog att få egna barn. Jag vill att det ska ske nu nu nu. Hon var så underbart söt och så vacker. Det kändes så konstig någgon vecka inna var jag där och då fanns hon inne i magen. Helt plöttslig var hon där helt perfekt och det var deras flicka något som dem delar på och som dem skapat. Vilken känsla!





En dag inte så långt ifrån kommer jag sitta så här med vårt barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0