VÅR

                                  

Igår gick jag och Hedvig ut och tog lite efterlängtade drinkar och några mindre efetrlängtade drinkar. Men innan vi fick ta oss en ändra drink så var vi tvungna att åka ända vägen hem till hjulsta och hämta mitt pass för jag hade glömt det! Hur kunde jag? alvarligt på morgonen pakade jag min väska så nogrant för att jag skulle ha med mig allt som behövdes för att fixa sig efter jobbet, men passet glömde jag.

När vi äntligen var tillbaka på ruta ett tog vi i oss några billiga ölpå nivå där vi även mötte upp Jaime och Rodde en snabbis. Sen drog jag och Hedvig vidare, vi hade kul vi, och vi lär ha sätt ut som tjockisar, när alla beställer helrör köper vi en pomes med bea, hahah jag skäms vi bestälde en stor pommes och då tänkte vi att det skulle vara lagom för oss. Men vi fick in en pommes som skulle räckt till tio pers. Så där sitter vi med två äkliga vinglas och en jävligt stor pommes.

Men vi avsluta kvällen med två goda drinkar iaf. Kameran var inte med tyvärr men jag var tvungen att ta bild på vårt pommes bort, hittar bara inte sladden till mobilen just nu..

Nu ska jag ta mig till Kista och posta lite paket sen ska jag se om jag hittar något fina att ha på mig på alla dessa fester som kommer nu! Det är så härligt ute nu jag är så happy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0