DET ÄR NOG BARA STRESS

Jag fick ett litet flipp tidigare i dag, efter att jag och Jaime vart i stan och köpt julklappar. Hala julstämmningen och allt är så himla fint! Men det gör mig också jävligt stressad. Ja vi åker ju liksom dagen efter och jag har så mycket kvar att inhandla. Men nu har min kära vän Jojo lugnat ner mig och jag mår mycket bättre, har myst med älskling framför en film och ätit massor av gott. I morgon ska jag skämma bort mig själv med fina naglar! Som om inte resan räcker haha ;D. 
Jag tror även att jag ska ta ledigt, eller rättaresagt säga upp mig två dagar tidigare för jag måste hinna gå i stan i lugn och ro och jag måste hinna hälsa på kusiner och vänner innan jag drar.

Föresten kryssningen med jobbet var bland det roligaste jag vart med om. Så mycket spänning, skratt och alkohol. Ja det går nästan inte att beskriva. Det känns som om det är förbjudet att skriva om, och det är de ju lite  också. Jag kan iaf säga att vi blev rånade och tjuven som tog Jossans kamera åkte fast för en annan stöld och bland hans saker låg också kameran med bilder på tjuven och hans kompis! Fatta att tjuven tagit kort på sig själv i hennes kamera. Jag doog av garv. Sen så hade han även tagit Jossans fula mobil och ringt en massa samtal snacka om busted! Han var typ 50 år. Väktarna säger att han var Svensk men jag tror att dem skäms att säga att han var Finne. haha! Jag visar bilder och berättar mer i morgon.

Puss från en MYCKET gladare tjej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0