....

Jag märker hur jag mer och mer halkar efter med bloggandet, men det känns inte som om det finns så mycket att skriva om just nu. Det är för dte mesta jobb som geller och typ två gånger i veckan dyker något anorlunda upp. På onsdag till exempel så ska jag på tjejkväll hemma hos Jaimes syster Maca, som nyss flyttat till en ny lya. Kommer massa tjejer och känner jag henne rätt blir det nog rätt galet! Sen på lördag så kommer ju dagen jag lääängtat efter sååå länge, vi ska ha vår julfest henne hos Heddan. Det kommer bli galnare än på länge, det är mina planer iaf.

Nu ska jag i väg till skolan vi ska ha någonföreläsning om något skit, jag vill egentligen bara hoppa ner under täcket igen där min amore ligger nerbäddad söt som alltid. Men det går inte. Sen blir det jobb i 10-9 timmar. Och ja ni kan ju gissa om jag kommer vara död efter det.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0