GOD JUL

Jahap då var julafton snart här. En traditionel uppesittarkväll med bingolotto blev det ju inte riktigt. Men jag hade mysigt sällskap av Mathilda som hjälpte mig att packa klart. Vi har även tagit oss några drinkar rom och griljerat julskinkan. Så ja, vi har haft en anorlunda men bra uppesittarkväll och självklart var det bingo på tv. Dock utan lotter i år men det är väl lika bra!

Min kära gudmor kom också förbi mig i dag jag blev överlycklig av hennes presenter (dem var inte inslagna). Fick bland annat solfaktor och flipflopp som är bra till semestern. En helt ny nesisär med massor av smink och produkter. Ny hudkräm och sminkborttagning. Massa små test perfymer men även två stora flaskor som var gudomligt goda. Ena hade jag önskat mig och det var Flora BY Gucci den andra var Escada incredible me. Fick även en almenaka i märket Gucci, SUPER FIN! Mathilda fick också ta över lite saker av mig typ perfymer som jag inte använder och en brunutan sol från Dior som jag redan har så att det räcker i ett år. Jag fick hur mycket bra grejer som helst och det känns jätte bra. Jag som inte får några klappar i år. Trodde jag i alla fall. Jaime han fick också en massa goda perfymer  och hudprodukter och även en plånbok som jag tror han kommer bli super glad över.

Snart kommer min älskade hem efter han avskedsmiddag med killarna. Så jag ska mysa till det i rumet nu och njuta av att jag har en av mina käraste vid min sida natten till julafton! Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0