HEPATIT A OCH B

Nu ska jag åka in mot surehälsa och ta andra vaccinationen för hepatit a och b. Sen är det dags för jobb igen. Jobbar till nio ikväll men hade hoppats på an fika med Sandra, min älskling som jag inte träffat på år och dar! Vi får se om det finns tid för det, just ni håller jag på att lär ut en kvinna på jobbet hur man gör mitt jobb. Hon är lite trög så det tar tid och försvårar för mig. Jag kommer nog aldrig hinna dra innan kl. 20.

Hur som helst nu börjar jag bli stressad, pratade med J i går hon skulle maila mig en packlista på vad jag måste ha med mig, om nio dagar åker vi. GALET. Jag har verkligen inte koll på vad det är man måste ha med sig för saker dit. Det är stressigt nu, de ända jag har lyckats packa ner är shorts och klänningar, men det är ju mer än bara sol och bad.
Jag måste hinna träffa på tjejerna en sista gång innan jag åker. Man vet ju aldrig om jag dör, haha. Måste även hämta mina heta skor i från Nicole. Hur fan ska jag hinna jag kommer typ gå och knacka på mina vänner på julafton och be om det ena och det andra! 

haha ni måste jag gå. Vi hörs! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0