MYCKET BÄTTRE

Jobbet satte verkligen en spärr på mig, jag har varit helt isolerat och jobbat rumpan av mig, har typ inte vart ledig en skit. allt för den här resan. Men i dag så hoppa jag över tröskeln och kände en enorm lättnad över att stressen äntligen var över. I två månader framöver behöver jag inte tänka på något som har med jobb, taloner, givare och Rädda Barnen att göra. Jag ska njuta så att jag tröttnar på att njuta. Livet känns underbart just nu. Men så klart kommer jag att sakna min absoluta favoriter på jobbet. I dag när jag kom in på kontoret kunde jag inte sluta skratta, tror ingen kunde det vi har rätt roliga händelser att garva åt, efter vår kryssning.

Förutom jobb så har jag även vart hos Katarina på Apollo sol och blivit fin om naglarna. Gjorde bara en naturell förlägning vet inte hur dem gör dit jag åker så det var bäst så. Men är som alltid super nöjd och glad efter besöken hos henne! Nu ska jag avsluta min chat med morbror kent och ta en dusch sen ska jag epilera mina ben så att dem blir sommar fräsha! I morgon ska jag hem till mina älskade kusiner!



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0