SUR, FUNDERSAM OCH GLAD PÅ SAMMA GÅNG

Jag funderar och funderar, ska jag, ska jag inte? Jag har ingen koll alls...
Fick veta att jag inte har något jobb kvar när jag drar till iväg att jag blir "självuppsagd" fett dåligt att chefen har varit tyst om det ända tills nu. Inte vista jag att jag skulle bli av med jobbet bara för att jag åker, det har inte vart en hemlighet att jag ska iväg. Jag har varit ärlig och talat om det 6 månader innan avresa. Jag är sur nu. Hon säger att jag självklart får komma tillbaka men att hon inte kan garantera mig min tjänst, kunde hon inte vart lite snäll och tillvisstid anställt någon medans jag är borta? Jag är sååå sur, en underbar resa men en massa problem och besvikelser på grund av den. Hon kan inte garantera mig samma tjänst när jag är tillbaka utan det kanske blir från ruta ett igen. Klart att jag har ett jobb men ett mycket tråkigare sådant. Hade jag jobbat fram till 19 februari hade hon varit tvungen att enligt lag fastanställa mig, men nu när jag åker har hon ingeting som säger att hon måste det. Fan att jag inte tänkte på det här innan jag borde gått med i faket och a-kassan för länge sen.

Hur som helst jag ska inte grina, jag ska vara glad. Jag har en underbar resa framför mig med dem absolut bästa i mitt liv just nu. Alla dem jag åker med gör mig verkligen på topphumör jämt! Jag längtar till att uppleva galna tider tillsammans med dem. Nu ska jag ta en dusch sen sova. För i morgon ska jag upp tidigt och skriva på min presentation i naturb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0